susannaslife

Alla inlägg under september 2010

Av Susanna - 29 september 2010 08:24

God morgon!! Då var det onsdag morgon, förlåt det har inte varit att man uppdaterat bloggen varje dag fö jag har haft massa annat på schemat den senaste tiden. Men jag sammanfattar kortvad jag har gjort denna vecka ;)

På måndag var jag ju i skolan som vanligt och efterskolan var jag med mamma på sportmagasinet och köpte tröja plus mjukisbyxor plus en Bad hair day mössa :D Själv tyckte jag att mössan var as het :)) Senare samma dag färgade mamma håret på mig och när jag tittade mig i spegeln med håret nyfönat fick jag en liten chock ;)) Shit va mörk jag var.. haha.. :PP jaja det blev ju som det blev.. mer kan inte jag göra åt den saken.. :))

Sen på tisdag pluggade jag matte eftersom vi ha matte PROV idag och seriöst jag kan inte mycket! Det här var ett extremt svårt kapitel.. IG/G here I come!! -.-'

Sen så är det tacos idag i skolan! MUMS! fy tusan vad gott :)) Bjussar på lite bilder.. Var även till happis förra fredagen och köpte ne blå huvtröja och svartvit randig tröja :)) Sen hittade jag skithsnygga skor.. ska försöka se om jag hittar de :-*

 

 

 

                                      Take care// Sussih :-* <33

 

  

Min snygga mössa <33

  

 

  

 

 

Av Susanna - 24 september 2010 11:14

Goddag världen!! :D Idag är det fredag <3 älskaälskaälska.. Snart slutar man skolan och där vid halv ett drar man till Happis och shoppar med min kusin Emma :) Shit va roligt!! Hoppas jag hittar något fint som jag gillar :)) Har SO nu och snart äre lunch så vi höres peepz!

 

 

 

                               

                                 Take care// Sussih :-* <33

Av Susanna - 22 september 2010 08:14

God morgon! :D jaha onsdag morgon och jag är trött som fan :PP  Idag är det elevrådsmöte och det ser jag framemot! :P haha.. slipper lektion plus så får an käka kakor <33 MUMS!  :) inte illa, inte illa!!! :DD Efter skolan drar man till pappa och sen får man se vad man hittar på :)) På fredag eller lördag blir det nog Happis och shoppa <33 :))

 

 

 

        

                               Take care// Sussih :-* <33

Av Susanna - 22 september 2010 08:14

God morgon! :D jaha onsdag morgon och jag är trött som fan :PP  Idag är det elevrådsmöte och det ser jag framemot! :P haha.. slipper lektion plus så får an käka kakor <33 MUMS!  :) inte illa, inte illa!!! :DD Efter skolan drar man till pappa och sen får man se vad man hittar på :)) På fredag eller lördag blir det nog Happis och shoppa <33 :))

 

 

 

        

                               Take care// Sussih :-* <33

Av Susanna - 20 september 2010 10:48

Bu! Då vare måndag morgon igen -.-' Hoffhoff helgen flög förbi alldeles för fort :)) Men endel har man juh hunnit med som att baka, städa, vara ute med Arre och bara umgåtts :PP Är otroligt trött idag och vill krypa ner i den varma goa sängen och bara Mysa <33

Nä nu måste jag fortsätta att jobba med skith SO:n.. Hojja politiken kan ta och hänga sigh.. Inget som intresserar migh inte ;D

Slänger nog in ett inlägg senare när jah kommit hem.. Såå see you later!

 

 

 

 

                                  Take care// Sussih :-* <33

Av Susanna - 18 september 2010 20:38

God kväll!! Baka just precis en kladdkaka efter två timmars letande efter receptjäveln ;*) hoho.. började bli smått irriterad -.-' haha :) Slutet gott allting gott :PP Ska nog vända ihop en sockerkaka också¨:))

Idag har jag inte gjort så jätte mycket faktiskt :) På morgonen var jag ute med Arre på lång promenad, sen duschade jag och sen latade jag :P Tillslut drog jag iväg mig till ica för att köpa ingredienser till kladdisen och sen åkte vi till finland för att handla :DD Och nu sitter jag med kladdkakan framför näsan :D MMm.. va gott det ska bli imorgon <333 :D Nä nu baka sockerkaka seen film antar jag :P

 

 

 

                                   Take care// Sussih :-* <33

Av Susanna - 17 september 2010 20:06

Hejsan! Jaa idag var det fredag :) Sitter just nu och tittar på Idol och kom nyss in från en promenad med Arre pöjken <3 :P  Det var riktigt härligt och uppfriskande!! I hela 45 minuter traskade vi runt i Haapakylä (Y) :)) Ikväll blir det väl att ta det lugnt och bada bastu och titta på film :D Imorgon ska man nog baka och vara åter igen på promenad med ArreBarre :PP Nä nu ska jag fortsätta kolla teeeve :DD Ha en bra kväll allesammans!!

 

 

 

 

                                   Take care// Sussih :-* <33

Av Susanna - 16 september 2010 18:46

Hejsan!! :P Guud vad veckan gått segt men imorgon är det Fredag!! Yeeeho :) gillagillagilla (Y) :) Kanske det blir Happis en sväng ihelg och shoppa? Får nu ta och se om jag skramlar ihop tillräckligt med pengar :P Skulle behöva en heeeeeeel del saker ;D Menmen.. kanske man hittar på något annat roligt? :D

Torsdag... vad ska man skriva? Har varit på skolan :P haha.. Gjort läxor och gjort liite mera läxor och.. köpt HÅRFÄRG!! Yeeah! :D Hoppas det blir bra hihi :P Blir nog att färga det på tp lördag om jag inte gör det någon annan dag sen senare :P

Aijaa men nu ska jag kolla runt lite på nätet och trötta vidare..

 

 

 

                                    

                                        Take care// Sussih :-* <33 

Ovido - Quiz & Flashcards