susannaslife

Alla inlägg under mars 2012

Av Susanna - 25 mars 2012 16:11

Hejsan allihopa!


Har inte hunnit/orkat blogga idag :)

Vaknade iaf kring tio tiden av att solen sken rakt in i rummet. Det var ruskigt härligt, ett tag hade man summer feeling, men när man kikade ut genom fönstret så försvann den lika snabbt som den kom, snö överallt, inga löv på träden men dock så sken solen på en molnfri himmel! Det var inga tvivel alls, jag skulle ut på promenad med hunden och njuta av det fina vädret. Till min fasa blåste det ganska så mycket och kallt.. men när man väl kom ut på isen så värmde solen jätte skönt. Jag har även sett en vessla, riktigt söt och liten :) (klicka på ordet vessla om du vill veta mer om den!) Men trots sin ynka storlek var den snabb som satan :O Hann aldrig fånga den på bild.. haha! Allt för snabb för mig och min mobil xD Det roliga var att jag och Markus tidigare hade pratat om just vesslor och att man inte ser sådana så väldigt ofta, och nu såg jag en! :) Efter promenaden började jag att baka, vilket jag fortfarande håller på med, butterbullar! ;) Mmm.. så gott! Sen blir det kanske gymmet och efter det plugg.. Har ekonomiprov på onsdag! -.- Jag behöver påsklov NU!


Snodde den från google, vesslan jag såg ville tydligen inte vara med på bild eller så var det jag som var

för seg ;)  Sweet? huuh! :)

...

Av Susanna - 24 mars 2012 11:25

Godmorgon!


Vaknade med en känsla i morse att denna dag kommer att bli toppen. Vaknade redan kring nio men drog mig i sängen till tio så då steg jag upp. Käkade frukost och nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra. Tänkte höra om någon ska med på promenad i det härliga vädret! Efter det blir det städning och sen vet jag faktiskt inte :) Blir väl att hitta på någonting roligt! :) Nä nu ska jag starta dagen med en långpromenad i solen!






     

Av Susanna - 23 mars 2012 23:10

YES, äntligen har jag hittat en body lotion som (enligt mig då) luktar jäävligt gott! Den luktar GUDOMLIGT! :D Ååh.. alla andra brukar typ lukta nå blommor eller nått eller så bara äcklig salva, men inte den här! :D Hahah.. I övrigt så är jag jävligt trött och funderar starkt på att lägga mig.. Orkar inte göra någonting! Hemskt men sant.. Var ju tidigare idag till affären en sväng med papi och ojoj det blev dyrt för honom ;) hehe.. köpte EN MASSA nödvändiga saker som jag inte köpt på länge och som tagit slut :) ja-aarå! Så nu ska jag lägga mig i min ren bäddade säng, en jävligt härlig känsla ny bastad+ren säng= kan inte bli bättre ;) Night peepz! Imorgon börjar en ny dag med nya måsten! Ciao




    

-

Av Susanna - 23 mars 2012 18:05

Hejsan allihopa! Kom just in från en långpromenad med hunden. Var riktigt härligt väder ute.. rekomenderar! Idag känner jag att jag har varit riktigt duktig, jomenvisst! ;) På idrotten åkte jag 2,8:an med Anna och Natti! Efter skolan var jag på gymmet med Käppi (ett tag) och Sturre i 1,5h! :) Sen hämta pappa mig och nu efter promenaden är jag hemma! :) Idag gick jag eftersom jag inte kunde springa på gymmet då jag glömde vattenflaskan hemma -.- typiskt mig! Nu väntar jag på att gästerna ska fara hem så ska vi en sväng till affären! :) Sen blir det väl mys hemma hela kvällen med me, myself and I.. Hade inte suttit fel med sällskap men sällskapet är i Happis.. uuuh :(


    

-

Av Susanna - 22 mars 2012 15:43

Då har man ganska nyss kommit hem så nu sitter jag och äter :) Tränade ca 1,5h på gymmet --> biceps och triceps, dock glömde jag skorna hem (typiskt mig) så kunde inte springa på löpbandet :( Får ta det imorgon istället! Nu blir det att äta klart och sen kolla runt lite på nätet och efter det duschen!


-

Av Susanna - 22 mars 2012 15:41

 


Svar: Moa du är fin min gumma <3

Av Susanna - 22 mars 2012 08:18

Sitter nu här på skolan och är jävligt trött, som vanligt då.. Ska försöka jobba lite matte.. men har ingen motivation, eller är det kanske Sandra som stör mig ;) ! Efter skolan blir det väl att fara på gymmet en snabbis! :D




   


 

-

Av Susanna - 21 mars 2012 22:22

Kom hem från promenaden för ett tag sedan, nyss åt man så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan invänta min man så jag får snabbt säga hej till honom innan han far hem igen :) Efter det blir det att sova.. :) Är jävligt trött och sliten! Night!

Ovido - Quiz & Flashcards