susannaslife

Alla inlägg under december 2010

:D

Av Susanna - 30 december 2010 17:24

Tjatjena! :D Då var julen över och det nya året väntar! Hoppas nu på ett spännande och underbart 2011 ;P När jag blickar tillbaka mot 2010 så har det funnits både glädje och tårar. Jag har fått lära mig sjukt mycket och lärt känna massa nytt folk och börjat prata med de man inte pratat med tidigare! :)

Men mer om det skriver jag senare nu tillbaka till julen! :D

 Har varit 6 dagar hos mormor och morfar så har inte kunnat blogga nå men jag drar en liten snabbis.

På julafton var det bara jag och mamma hos mormor och morfar, det blev att öppna julklappar och äta massa gott,, hehe. Sen på juldagen kom Leo gubben (min kusin) och moster Maria. Då vart det livat och sen på måndag kom kusinerna Isak och Sven och morbror :) Härliga grabbar det dära :D Med de har man busat och hållt igång hela veckan.

Sen for jag till pappa och öppnade lite julklappar där också. Allt som allt fick jag: Boken Bree Tanners andra liv, en parfym (Glow after dark, JLO), en mascara (Volume million lashes), lite annat smink, blått graffiti nagellack, ett par örhängen, två tunikor, en hårfön, två tavlor, en dvd, massa trosor + en bh, pengar, presentkort hmm.. känns som att jag glömt ngt ;D äh skiver sen om jag kmr på.. Nu blir det att umgås lite mer med Macke.





                                           Take care// Sussih <33


  


  

  

  

  

Det var tp såna här... :)

      

  

Av Susanna - 23 december 2010 19:00

Tjatjena :) det var som ett tag sedan man bloggade sist.. :S ajja..

Igår började mitt jullov! Härligt! :D Sen var jag till Happis och köpte lite julklappar! :D I samma veva hälsade jag på mina kusiner och umgicks med de ett tag <33 :D På kvällen pyntade jag och Macke julgranen och slog in en massa klappar :P Riktigt mysigt! Sen blev det att lyssna på jullåtar och bada bastu :P

Idag stress shoppade jag de sista klapparna :) Sen var jag ännu med Macke och köpte några som han skulle ha...

Imorgon bär det av till kyrkogården och hälsa farmor och farfar God Jul och tända ljus.. Saknar de otroligt mycket fast jag aldrig träffat farfar. Farmor hon dog för 15 år sedan men det känns ändå som om någonting fattas och det gör ju det.. dem <33 Nåjaa.. nu blir det att gå ner och umgås lite och ha det underbart! Det är ju trotsallt jul ;D

 

 

 

 

                                              // Sussih <33

 

  

  

     

Julgranen ;D

Arre <33  

             

Ovido - Quiz & Flashcards