susannaslife

Alla inlägg under maj 2011

Av Susanna - 30 maj 2011 21:38

Tjobre! :) Då var måndagen avklarad och det var ingen speciell tung skoldag, fast egentligen är det hur man ser på det :P Skoldagen började med film, brännboll, film, lunch, chill time, glass på campingen och sen fick vi sluta tio i två :D Inte så värst.. Men det var as lite folk i skolan från klassen eftersom de flesta är i Berlin, Ida va i happis, Maza utomlands och jaa.. vilka mer fattas? :P

Imorgon är det nog en lika härlig dag i skolan ;) Men konstigt nog var jag as trött när jag kom hem så jag tog en dusch och käkade och sen sov ja från typ sex till nio O.o hhehe..


Ihelg har man shoppat. Köpte avslutningskläder, plus lite annat som en väska, jeansshorts, tröja, jacka, bikinis, smink, sminkborstar osv.. :P Funderade över en parfym men jag vet inte.. tror jag ändå måste vara och köpa den ;) hehe..

Nä nu ska jag gå och se på tv.. Ha en bra kväll allesammans! :)




                                          Take care// Sussih <33


     




Av Susanna - 30 maj 2011 21:38

Tjobre! :) Då var måndagen avklarad och det var ingen speciell tung skoldag, fast egentligen är det hur man ser på det :P Skoldagen började med film, brännboll, film, lunch, chill time, glass på campingen och sen fick vi sluta tio i två :D Inte så värst.. Men det var as lite folk i skolan från klassen eftersom de flesta är i Berlin, Ida va i happis, Maza utomlands och jaa.. vilka mer fattas? :P

Imorgon är det nog en lika härlig dag i skolan ;) Men konstigt nog var jag as trött när jag kom hem så jag tog en dusch och käkade och sen sov ja från typ sex till nio O.o hhehe..


Ihelg har man shoppat. Köpte avslutningskläder, plus lite annat som en väska, jeansshorts, tröja, jacka, bikinis, smink, sminkborstar osv.. :P Funderade över en parfym men jag vet inte.. tror jag ändå måste vara och köpa den ;) hehe..

Nä nu ska jag gå och se på tv.. Ha en bra kväll allesammans! :)




                                          Take care// Sussih <33


     




Av Susanna - 24 maj 2011 10:02

God morgon gott folk! :) Härliga tisdag idag.. eller det är inte tisdagen som är så härlig utan vädret :D Solen steker och det är varmt som stana ute.. Me like! ;)

Nu känner man verkligen att sommaren är på väg, och som jag längtat! :) Men myggen och alla äckliga småkryp som spindlar kan man vara utan ;) Men egentliegn vad vore en sommar utan de? Joo bäst! ;)

Nä det här fick bli ett kort inlägg nu ska jag fortsätta rita, see ya! :P





                                         Take care// Sussih <33


 

 

Av Susanna - 23 maj 2011 21:04

Jahapp då var det kväll, igen! :) Måndag kväll dessutom.. En ny vecka har börjat med nya möjligheter. Känner mig ovanligt positiv och glad idag.. ;) Fast oftast är jag ju glad men ibland kan det kännas lite segt och speciellt på måndagar :P Men nu har jag så mycket att längta efter och så mycket att göra så dagarna bara flyger förbi. Som tex idag har jag hunnit skriva lite på min bok, städa rummet (dammtorka, dammsuga, tömma garderoben och städa den och sen lagt tillbaka kläderna in i den, tvättat kläder, renbäddat sängen, dammsugit hallen) och ännu hälsat på hos Häni. Nyss kom man från en härlig bastu så nu är både jag och rummet fräscha, löövly att gå och lägga sig sen :P Blev ingen promenad idag pga av regnet ^^.. Passade på att städa och sånt istället :D Så jag får gå lååångt imorgon :)


Nu har vi allvarligt talat inte mycket kvar av skolan. Idag hade jag NP (nationellaprov) i spanska och det var tala delen. Det gick sådär, tappade ord och fick black outer, suck! Menmen, bättre kan jag inte göra.. ;) Fick Vg på NP spanska, lyssna delen. Imorgon har vi läsa och på onsdag skriva -.-' Ser verkligen inte fram emot skriva delen.. Nåja jag tar det som det kommer och gör det bästa av situationen så ska det väl gå :P

Onsdag har vi hela dagen nå praktiska saker att göra, som typ hlr osv.. Torsdag är det städning och fredag kanske jag ska vara ledig :P Nästa vecka är vi lediga torsdag och fredag plus måndagen veckan därpå. Sen kör vi inte så seriöst i skolan mer eftersom vi inte har så mycket att göra. Tur det ;) Får man ta det lite lugnt och varva ner. Men man har ju sommarjobb i tre veckor iallafall, direkt när skolan slutar, får se om man får mera jobb i sommar så tar man ju det såklart men sen ska vi få hundvalpen oxå.. :/ hmm.. :P Nåja det ordnar sig alltid!

Nu ska jag ta det lite lugnt och se på tv.. Imorgon är det en ny dag så man måste ladda batterierna lite grann ;)


Jag lever livet och tar varje dag som den kommer! Just nu är allt toppen och jag har inte mått så här bra på väldigt länge.. :) Ni som gör mina fina dagar är fantastika men ni vet inte ens att ni gör nått för mig! :P Har aldrig berättat det men det kommer.. :P Älskar er! Ni gör mig stark..



                                       Take care// Sussih <33



I chose the right way...........


 

And now I can finally see the end of the tunnel.........


 

The light in the darkness......


  

And who allways will stand beside me! :)  

Av Susanna - 22 maj 2011 19:44

Tjooh! :) Söndag kväll, redan. Känns som om man inte haft helg alls.. Förstår bara inte vart tiden försvinner? :P Om två-tre veckor är det sommarlov och jag kan inte få ihop det.. är det verkligen sant? Nä.. det kan bara inte vara det.

Ja men iaf.. i fredags var man ute på byn med hannah och gänget och spelade brännboll och kollade när finnarna körde som dårar på svenska sidan med finska flaggor ut hängande ur bilarna.. voivoivoi :) haha..


Igår ´var det en as rolig kväll med mycket skratt och gott sällskap! :P Och den meningen säger det mesta ;)


Idag har jag inte gjort så mycket.. skrapat en utebänk som vi ska måla om och sen bara varit ute med hundarna i det fina vädret och tagit det lugnt :P skönt! Älskar faktiskt söndagar.. då får man slappna av och bara ta det lugnt och vara hemma :D löööve it! :P

Nä nu ska jag vika tvätt och sen se på film! :P Imorgon börjar den sista ''hela'' skolveckan innan sommarlovet! :)




                                         Take care// Sussih <33



Av Susanna - 20 maj 2011 19:55

Tjatjena! :D Fredag kväll och sitter hos Hannah.. Väntar på att hon ska äta sin jävla pizza sen drar vi till skolan för lite brännboll.. ;) Sen blir det väl frippes eller så ser vi vad kvällen har att bjuda på :D

Nä nu ska vi dra.. Ha en bra kväll peepz för det ska vi! :D Aaah livet leker..




                                          Take care// Sussih <33

Av Susanna - 20 maj 2011 08:34

God morgon! :) Härliga fredag idag och solen skiner tillochmed i lilla Övertorneå! :) Idag kan jag säga att Livet Leker! <33 Happyface* Fattar inte varför jag är så glad.. :P Men något positivt kommer ju livet med också ;)

Igår var man med tjejerna på vårkonserten plus Emil då :P Sen for vi och cruisa moppe.. Åkte först med Ida-Ho men sen åkte jag med Määndie! :) Riktigt roligt men kallt, as usual :P


Efter skolan blir det att fixa sig och sen dra t Häni :P Sen får man se vad kvällen har att bjuda på ;D


Nu fortsätta chilla på FYsiken.. Ha en fortsatt bra dag peepz!




                                         Take care// Sussih <33


      

Av Susanna - 19 maj 2011 17:08

Tjatjena! :) ´Sitter m Ida-Ho hemma hos mig.. Vi lovat att äta 95 päronsplit innan årets slut! Sen ska vi spara glasspinnarna för står frågor på de ;) ahah.. men vi kommer lett klara det.. stana vi ska käka glass i sommar :D

Men nu ska vi dra t sporthallen och kolla på vårkonserten :P Sen blire moppecruis! :D






                                         Take care// Sussih <33

Ovido - Quiz & Flashcards