susannaslife

Alla inlägg under november 2010

Av Susanna - 11 november 2010 13:34

Ojjdå märkte som att det var ett tag sedan jag bloggade :-O Men jag har många ursäkter ;D Om de är så bra det vet jag inte men ursäkt som ursäkt :PP Men nu lite om vad jag har gjort.... På höstlovet har jag inte vilat alls :-S ganska hemskt! Jag har varit och målat och gjort om på skolan i 5 dagar! Men man får ju lön för mödan eller hur? ;) Och med lön menar jag inte pengar utan en helt fantastisk och awesome skola! Själv tyckte jag att den blev heeeeeelt perfekt! ;P Graffitin på skåpen var som pricken över i:et :D Sjukt awesome :)) Ska slänga in några bilder senare :PP Alltså bara av att vi gjort hela arbetet själva, alltså vi elever, gör arbetet mycket betydelsefullare. :) Vi har lagt ner våran fritid på att få det snyggt i våran skola och när vi började planera projektet har vi fått otroligt mycket käppar i hjulet och det har alltid varit någon som försökt att stoppa oss. Men med våran envishet och inspiration har vi äntligen fått det vi velat och inget och ingen har kunnat stoppa oss! Det är helt fantastiskt jag själv trodde att det inte skulle kunna hända men där hade jag allt fel :D Vi från elevrådet har fått springa mycket ofta på kommunen och det har funnits en person som varit otroligt villiga att hjälpa oss och utan henne skulle vi verkligen inte ha klarat av detta. Stort tack till henne! :) Sen har vi sprungit och frågat efter sponsorer och utan de skulle det inte ha varit möjligt för utan pengar gör man ingenting! :PP Men det är inte bara det jag har gjort på höstlovet utan jag har varit en gång till Luleå och två gånger till Happis. Men ena gången jag var till Happis var det gällande skolan för vi skulle nämligen åka och inhandla möbler från IKEA! :D När vi var helt klara och köpt allting hade vi 17 lastvagnar och två kundvagnar! :O Jag trodde aldrig att allt skulle rymmas på två släp men nog fan gjorde det det. Tänk 7 soffor plus massa, massa , massa annat! :) amazing! :) Sen var jag ju en gång innan till Happis och köpte ett par skith snygga nike skor! Slänger in en bild på de senare :D Men sen har jag varit tre dagar och jagat älg! :D Sjukt roligt. Jag for på fredag och jagade och då såg vi en ko och en tjur :)) Herregud vilket liv det blev när pappa råkade se de från bilen. Omg vad vi körde hit och dit efter de, 70k/h på en skogsväg :-O Bilen hoppa som en kängru, kändes som om hatten skulle flyga av ;D Om man nu skulle ha haft en hatt :) Men sen på lördag såg vi ingen älg alls men på söndag såg vi ko och kalv. Hunden skällde på de och de sprang över vägen ;D En bild hann jag också få och den slänger jag också in lite senare :D Sen har jag inte hunnit göra så mycket mer. Nu måste jag fortsätta jobba ;)

 

 

 

 

 

                                 Take care// Sussih :-* <33

Ovido - Quiz & Flashcards