susannaslife

Alla inlägg under februari 2011

Av Susanna - 28 februari 2011 14:14

Hehej! :D fy fan vad glad jag blev när jag kom hem från skolan idag! :) Tänk jag blev superglad på en måndag.. inte vanligt det inte ;) Nämligen när jag kikade ner i postlådan så såg jag ett paket som var till mig :D Weeeho.. älskar att få paket, även fast det inte är min födelsedag och man blir ju såklart extra glad då :D Avsändaren var min moster som nyss varit i Thailand och då fattade jag att det måste vara något därifrån ;) Å jajomän, ett Ed Hardy linne och ett Christian Audigier linne ;P Glad chäj! Och det var såklart kärlek vid första ögonkastet <33 det kallar jag äkta kärlek :) haha.. (bilderna)


Fint var det att sluta två timmar tidigare idag ;) Tack till Ingela! :P Ännu finare var det att ta en promenad hem i det härliga vinter vädret, var behövligt!

Idag blir det att göra lite läxor, vara en sväng till Johan och lämna in en bild på mig själv och skriva en autograf till jägarbeviset :) Eller vad det nu heter.. Sen blir det att vara en sväng till abf och lämna tillbaka böckerna från kursen och sen bär det av på träning! :D


Ihelg var jag i Torneå hos mina kusiner, som ni kanske redan vet. I fredags bastade vi och tog det allmänt lugnt. Dunkade musik och hade det trevligt :) Sen färgade jag håret också, brunt! Blev riktigt snyggt, om jag får säga det själv ;) Gr8! :D

Lördag shoppade vi! Jag köpte en kofta , ett svart linne , en ring, två behåar, ett par leggings, en eyeliner, lypsyl, en t-shirt, en byrå från ikea plus lådor till den och sen en svart kruka ;) Jo och sen tre nagelfilar, hårspray och lite annat smått och gott! :) Sen senare lagade vi middag och dunkade musik medan de andra var på kalas :P Sen blev det röj ;) sen inga kommentarer!

Nä nu måste jag hämta in hunden som sitter ute i det fina, varma och soliga vintervädret! ;)










                                             Take care// Sussih <33


 

                  


  

Av Susanna - 26 februari 2011 17:46

Tjatja.. :) Lördag kväll! :P Det blir lite röj här borta i Torneå ;) Kuul!

Idag har vi shoppat (Y) Me like! Köpte en kofta, en ring, eyeliner, lipsyl, ett par leggings, en t-shirt, ett svart linne och två behåar :) Sen igår färga man håret! :D really nice.. eller det var förresten toning. :) Brunt blev det :P

Nä nu blir det att spela lite wii :DD




                                           Take care// Sussih <33


  


Av Susanna - 25 februari 2011 08:16

Godmorgon! :D då var det fredag morgon.. shit vad denna vecka gått fort ;) Har knappt hunnit med :PP

Sitter här i skolan med bästaste Ida ;) (http://iiidalahtinen.blogg.se/) Slutar redan vid tolv ;P då bär det av mot Haparanda/torneå och det blir att spendera hela helgen där med mina kusiner :) Shopping står först upp på listan ;D See you there! ;)




                                         Take care// Sussih <33

Av Susanna - 23 februari 2011 19:41

WEEEEHO! :D snacka om glad chäj, klarade den teoretiska delen av jägarexamen. Nu är det bara skjutproven som är i vår någon gång :P Nu ska jag börja träna på att skjuta :P Vi har en skjutbana i jaktstugan ;) Den ska nämligen användas flitigt :)

Var bara det jag hade att säga, bastun nästa ;P





                                        Take care// Sussih <33

Av Susanna - 23 februari 2011 15:45

Tjatjena :) Onsdag idag.. :P Det har varit en ganska chill vecka hitills.. :) På måndag var det innebandy turnering hela dagen :P Tyvärr så förlorade vi på straffar.. men i finalen var vi allt ;D Det var fan inte illa! ;P

Tisdag var en vanlig skoldag men idag har vi varit på gymnasiet från åtta till ungefär elva :) De brättade om de olika linjerna som man kan välja och sen fick vi vara på utbildning Nord och kolla runt där.. :P Men det blev som lite långtråkigt efter ett tag, att bara lyssna ;) Men sen var det Pizza i skolan idag, STORT plus :) Ikväll blir det jägarexamenprov eftersom jag kuggade på första ^^ Fyra för många fel -.-' Nu får ni allt hålla tummarna för mig! :D

Sen resten av veckan blir vanliga skoldagar men snart är det ju fredag och då bär det av mot Haparanda. :D Fett nice! ;P

Nu blir det plugg...





                                           Take care// Sussih <33

Av Susanna - 21 februari 2011 15:56

Tjatjena! :) Måndag idag.. Inte min favorit dag precis men man måste ju avklara den för att få fredag :D Idag hade vi tp innebandy turnering och vi kom på andra plats av flicklagen :P Vi förlorade på straffar, vi missa ett mål. Men jag tycker vi ändå spelade bra, såå :)

Kl. 18.00 är det abf som gäller, ska nämligen skriva jägarexamensprovet.. :/ Är som lite smått orolig över hur jag kommer att klara det, men man får hoppas på det bästa :P hehe.. ska fösöka läsa nu liite innan jag far dit. :) Men det är bara att behålla lugnet och läsa frågorna ordentligt och tänka över vad det är de frågar efter :P Håll tummarna för mig! ;)

Nä nu blir det plugg! :D har inte planerat in ett eventuellt omprov :P Men tänk snart är jag kanske jägare :) Bara att jag har skjutprovet kvar att göra och sen när jag fyller 18 så är jag en självständig jägare, nu får jag vara pappas assistent ;P heheh.. men det går bra det också.. :P Och eftersom vi nu pratar om jakt måste jag bara slänga in en bild :D





                                    Take care// Sussih <33


  

En ko och en kalv med våran jakthund..

Av Susanna - 20 februari 2011 19:25

Tjatjena :D glad chäj, imorgon är det ingen skola, eller jo skola är det ju men inga vanliga lektioner! :D Vi har innebandy hela dagen (Y) :) Det gillas starkt! :P

Idag har jag väl inte gjort så mycket, tvättat kläder och laddat och fixat bilder på datan :P Sen har jag plockat liite i mitt rum och gjort bort lite av hk:n :) Sen har jag pluggat lite till jägarexamenprovet som jag har imorgon -.-' Hoppas det går bra :) Men tänker man logiskt så kanske man klarar sig :P

Det blev käk på roger's idag, var som ett bra tag sedan sist :) Gott var det också! ;) Nu blir det att fara och köpa saldo till mobilen och sen blir det mesttroligt film m Markus :)

På fredag blir det mest troligt Haparandra/Torneå och sova hos mina kusiner där hela helgen. Tror det kommer bli awesome! :D Har en sånn känsla ;)  Sen blir det att shoppa lite kläder som saknas å såå.. :) Det var nu ett tag sedan sist man hälsade på där så det börjar vara på tiden ;D Men det kan ju ändras, hela fem dagar kvar till fredag :P



                                          Take care// Sussih <33

Av Susanna - 20 februari 2011 09:34

God morgon!    då var det söndag morgon.. Macke har fortfarande inte kommit hem fastän jag ringde han igår först vid halv sju tiden, då skulle han komma men sen ringde han vid två igen och då var han inte så farligt full nå mera (misstänker att han somnat) och bad pappa komma och hämta han men pappa hade ju varit på fest så han kunde ju inte köra.. Nå macke skulle beställa en taxi men inte fan har han lyckats pallra sig hem ännu heller. Får se när han kommer, och det som väntar honom är nog inte så roligt    Heheh.. Sen kommer han vara bakfull som f-n och sen har han ännu skola imorgon.. HAHAHA     Joo å sen för ett tag sedan märkte jag att han hade skickat två tomma medelanden? Hmm   ??


Nååh idag kommer Häni gumman hit, vi ska läsa till jägarexamenprovet som vi tyvärr har redan imorgon. Håll tummarna för oss!    Nu blir det att städa upp lite på rummet innan gästen kommer, annars kommer hon att få en chock   städa ;) dammsuga måste jag också :P hoho..


Jaha nu ringde muppen, han ville visst hem.. inte så konstigt då. Så han skulle beställa en taxi, grattis säger jag!     Stryk, det är det han ska ha..  pjärkele :)






                                         Take care// Sussih <33

Ovido - Quiz & Flashcards