susannaslife

Alla inlägg under april 2011

Av Susanna - 28 april 2011 18:24

tjenare ! Moa hära .

Haha jag har hackat mig inpå susannas blogg:pp

haha ne men jag kan hennes lösenord .

Iaf i helg ska susanna komma till lappträsk och på lördag ska vi fara till haparanda för att shoppa men nu ska jag dra till min kompis maja så måste dra kolla in min blogg : www.moaaf.blogg.se :D

puss <3

Av Susanna - 28 april 2011 14:09

Tjaah! :) Torsdag idag.. Man känner verkligen att man inte haft skola på måndag och det känns jävligt skönt kan jag säga er. :) Så kan det vara varje vecka, skulle inte göra mig nått.. Hatar ändå måndagar -.-'

Sitter här och chillar på temat har Calle och han är ganska chill :) Natti försöker göra sin lab raport och stackars Gabbi måste hjälp henne :P hoho.. gjorde bort min förr förra veckan, smart chäj! ;D Amanda sitter där och chillar och flinar mittemot mig :) Kan det bli bättre? ;)

Nu är det bara 27 minuter tills vi slutar sen bär det av mot Sportmagasinet :) Försöker att skriva min engelska bokredovsning men det går åt helvette.. Orkar inge mer så tänkte slänga in ett inlägg för att fördriva tiden. ;P


Det blir troligtvis ett moppeköp! YEY! :D Sen ska jag pimpa den lite.. med dekaler och sånt, nice som stana. Sen ska jag glajda med den i stugan m nötterna (alltså moa, emil och philip och jesper) ;D Lövly!

Sen måste jag köpa ett par converse, vill ha iaf ett par äkta. Onödigt men endå! :D Vill ha ett par lila ;) Alla har typ vita men de är fan snygga och jag vill oxå ha såna!!

Sen måste man ju börja spana efter avslutningskläder -.-' Funderade just på vad jag vill ha.. tror det blir tunika/klänning, höga skor och snygga ringar, armband och örhängen ;D olala.. gärna en skinn eller jeans jacka till också :) grrr.. och gärna en härlig och somrig frisyr :)


Nu ska jag sluta drömma, back to work. Ska snacka lite med Natti som sitter rätt här ;)





                                       Take care// Sussih <33


  By: Kenza

   

Av Susanna - 26 april 2011 16:37

Tjooh! :) Då är man tillbaka till vardagen igen efter en veckas påsklov! :) Det var behövligt kan man ju lugnt säga, var helt jävla slut den sista veckan innan lovet men nu har jag hunnit ladda batterierna, nu är det bara att tuta och köra.. det är ju typ bara 26 dagar kvar av skolan :D Happyface* Tagga sommarlovet och mucken :)


Påsklovet har spenderats delvis hos pappa och delvis hos mormor och morfar. Första dagarna var jag hos pappa och umgicks med Mariia och Even som kom med deras barn från Norge. :) Alltid lika trevligt att träffa de.. Vi var ju till Happis och sen har vi bara varit hemma och pysslat på :P Sen på onsdag drog jag och mami till mormor och morfar då. Där var morbror med hans två ungar :) Så det blev att umgås med de och sen på torsdagen kom moster & CO.. Trevligt att se Moa igen :) Var fan ett tag sedan sist.. :) Från torsdag till söndag har jag sovit i deras stuga i Jierijärvi.. Fan va mysig liten by det är ;) Aaah! Där har vi kört fyrhjuling och moppe och umgåtts m Emil, Philip och Jesper :) Skith skojj, måste göras om! :)

Sen på fredag kom min andra moster dit med hennes familj. Lilla Leo har blivit så stor.. herregud kan knappt fatta att han snart fyller ett år :O Helt otroligt vad tiden har gått! :) Hojja snart är man ju vuxen själv också...

Men iaf på söndag drog ja och moa och sov hos mormor och morfar sen på måndag morgon kom emil dit och sen drog vi te Jieris.. På söndag drog Philip hem och vi hann bara vara ett litet tag med Jesper så drog han också. :P


Nu sitter man här hemma och längtar som f*n till sommaren <33 Äh.. slänger in några bilder och sen ska jag hmm.. göra nått? :)




                                         Take care// Sussih <33


 

(lite dålig kvalité, tog den med mobil kameran och det var lite smått skymning) ;)

;D

Av Susanna - 20 april 2011 10:01

Godmorgon! :D känner mig ganska så pigg idag :) Vaknade tjugo i nio och bestämde att det var dags att stiga upp, eller det var lika :) Kunde ändå inte sova.. ;P

Nu är man (galen som man är) påväg ut på en springtur såhär på morgonkvisten, kan vara skönt :)

Sen blir det duschen och sen mormor och morfar :P Roligt med lite påsk firande :P

Löööv it ;)

Men nu ska jag ut och röra på fläsket! :D Ha en bra dag folkens!




                                         Take care// Sussih <33

Av Susanna - 19 april 2011 21:22

Tjaah :) Idag har man varit i Happis med Mariia & CO. :P Mycket trevligt, bara att man hade ont i huvudet ;O Trodde ett tag att jag skulle få migrän men som tur var så slapp jag :P Vi var tre timmar på IKEA, sen var vi på massa andra affärer också :)

Försökte hitta löparbyxor på stadium men de hade inte och inga andra kläder heller för den delen som jag ville ha. De som alltid brukar ha en massa som man vill välja och vräka mellan, men inte denna gång, Men jag hittade springbyxor på intersport, otroligt nog. Brukar nästan aldrig hitta något där :)

Sen var jag och köpte ett nytt örhänge till mitt hål däruppe, måste bara våga byta ;) Vill inte att det ska göra alltför ont..


Imorgon bär det av mot mormor och morfar och umgås med släktingarna :) Åker nog hem på antingen lördag eller söndag :P Ska bli kuligt!

Men det tråkiga är att Mariia och de åker hem ihelg och jag hinner nog inte träffa de igen.. Kanske det blir till sommaren? Hope so..


Nä nu blir det att umgås liite med de, imorgon är det visst tidig uppstigning för de, de ska nämligen till Luleå.. :)




                                           Take care// Sussih <33

Av Susanna - 18 april 2011 13:04

Tjaah! :) Måndag idag dåe.. helt återställd från helgen (Y) :) Funderade på vad man ska hitta på idag.. hm? :P Ska se vad de andra ska göra..

Tänkte vara duktig och slänga in några bilder på våran halvfärdiga grillstuga :D ska bli spännande att se hur den blir :P Har iaf stora förväntningar! :D

Har inte så mycket annat att skriva så bilderna får fyllla ut resten :P





                                          Take care// Sussih <33


 




Av Susanna - 17 april 2011 15:53

Tjobre.. :) Idag är det en riktigt seg dag :P Kan bero på gårdagen ;) Men inga kommentarer!! :P Blev dock att man sov lite dåligt :P Ajja.. man har iaf påsklov!

Ett stort plus :)

Igår snickrade vi ihop grillstugan :P Nu är det bara att börja att lägga klart taket, fixa luftkonditionering, fixa golvet, lägga listor och dra el dit :) Sen finns det ju massa annat som man måste göra :) Kommer att bli fetch och många fester är planerade, redan :)

Ikväll blir det att sitta där och svamla med folk och dunka musik :) Stackars grannar ;)

Nä, om man skulle ta och titta vad gubbarna håller på med i ladan, de letade visst efter nyckeln till eu- moppen men inte fan vet väl jag vart den är :) Nåja, de kan ju leta efter den bäst de vill..






                                        Take care// Sussih <33

Av Susanna - 12 april 2011 17:04

Tjatjena :) Tisdagen avklarad.. i skolan iaf ;) Ikväll blir det att plugga, måla och slipa :) Håller på att måla en byrå som vi hade i hallen svart, me like! :) Har bestämt mig för att göra om gången helt och hållet som leder till mitt rum. Kommer att bli naaajs :D Älskar att göra om och inreda och hålla på :) Kanske mitt framtida yrke? ;P hope so!

Ja men från den ena saken till den andra så har jag preliminärt kommit in på sammhälls här i Ötå :P Lika att gå samhäll, pallar fan inte natur. Skulle aldrig kunna tänka mig att gå i hela TRE år till fysik, biologi och kemi. Hell no! ;)

Vet ju inte ens vad jag vill jobba som i framtiden. Typ arkitekt av något slag :) Kanske inredningsarkitekt? :D Booja! Men sen skulle jag också vela bli veterinär men jag kan inte se mig som det i framtiden. Får väl köpa mig några husdjur och leka veterinär hemma ist. :)

Nää nu måste jag ta mig i skinnet och göra bort lite läxor sen är det källaren som kallar och min byrå! ;) Lev livet, peepz!!





                                     Take care// SussiH <33

Ovido - Quiz & Flashcards