susannaslife

Alla inlägg under april 2012

-

Av Susanna - 24 april 2012 19:30

9:e bilden, en bild på någon i din släkt!


Ojsch, har stor släkt så vem ska jag välja? :)

Det får bli min super duper fina kusin <33


 

-

Av Susanna - 24 april 2012 19:13



Svar: Ååh tack så mycket! :) <3 

-

Av Susanna - 22 april 2012 20:17

Nu har man för typ en timme sedan kommit hem från gymmet. Blev över 2 timmar där med Määndie ;) Jag körde mage och triceps plus att jag joggade :) Gick totalt tre km och sprang i sträck 5km! :) Riktigt stolt tjej.. Känner att jag börjar att komma igång och framför allt frammåt med träningen! ;) Mycket är Sturres förtjänst :) Hon som hj'älpt mig och släpat mig till gymmet :D


Men jag har börjat inse det själv, vill man komma någonstans då måste man agera och prestrera. Att sitta hemma och inte göra någonting åt saken är helt meningslöst :) Jag kan om jag vill, ingenting är omöjligt! :) Man måste sätta upp egna mål som man själv konkurrerar emot och uppnår, det går inte att jämföra sig med andra :) Så länge man gör sitt allra bästa och tror på sig själv, då tror jag man kommer långt! Jag sitter här idag, med ett mål framför mig, det är lång väg dit men sen den dagen jag springer genom mållinjen håller jag pokalen i handen, min alldeles egna hjälte (hjältinna ;)  Då har jag vunnit över mig själv och kan sätta upp nya mål att uppnå. Det gäller bara att inte ge upp, att inte snubbla på mållinjen eller på vägen dit. Det gäller att ha viljan, styrkan och orken kvar! Man måste tänka positivt, alltid. Det är man själv som tjänar på det!



 


 

It's harder!


 



''En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm, jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund <3''

Av Susanna - 22 april 2012 14:54

Jahaarå! Strax blir det gymmet med Määndie, innan det hade jag tänk slänga i en maskin tvätt och byta om! ;) Så vi hörs!


 

Av Susanna - 21 april 2012 23:11

7:e bilden, en bild som du aldrig lagt upp


 

-

Av Susanna - 21 april 2012 22:12

har kommit hem från gymmet för över en timme sen. Blev pw på bandet i över en timma plus att jag tränade bröst. Tänkte springa imorgon och sen på måndag pw igen och på tisdag vilodag :) Nu har jag duschat och käkat så ligger i sängen och kollar runt på internet och pratar med älsk i tlf :) Snart blir det väl att dejta kudden eller nått!


Så sant!  

-

Av Susanna - 21 april 2012 15:20

Lördag idag! Fett skönt att få sova ut ordentligt.. Känslan man får på morgonen när man slår upp ögonen och vet att man inte har skola är obeskrivlig <3 Och för första gången på länge har jag verkligen sovit! :) Ooohja, Sussi likes ;) Happ, vad ska man hitta på idag då? har inga planer.. förutom att träna då :) Funderar om jag ska ge mig ut i snö ovädret eller ställa mig på löpbandet! Ska invänta pappa som varit i Oulu och höra om vi kan vara och hälsa på kusinerna :) Annars är jag öppen för förslag!


                                        ''Ser du stjärnan i det blå, ja den lyser för oss två''



 


 

-

Av Susanna - 20 april 2012 18:51

6:e bilden- en gammal bild på dig själv!


Har ingen riktigt gammal bild på macen men tar det jag har! :)

Eller jo här en riktigt gammal bild:


Ser man att det är jag på bilden? :D Var typ 3 eller 4, en liten lucia! :D


Annars är den här några år gammal! :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards