susannaslife

Alla inlägg under november 2011

Av Susanna - 30 november 2011 17:47

Hejhej!


Onsdag idag då, två dagar kvar till fredag! :) Som jag längtar! Men nu är det inte så farligt längre kvar :)

Happ, i måndags var man i skolan då men mådde skit och på tisdag blev det värre så jag stannade hemma under täcket i min älskade säng <3 Ojoj, vad skönt det var men det var mindre skönt att må illa och ha ont i halsen plus huvudet och sen lite feber på det :S Inget att rekomendera! Imorse när jag slog upp ögonen kände jag mig mycket bättre och släpade mig till skolan :) Jag var ovanligt pigg också, det var konstigt! HAHA.. när jag var påväg ner till bussen lyckades jag göra världens finaste vurpa och blöt blev man plus så fick man ont i benet :( buhu! Men jag kan då trösta mig med att jag säkert inte var den enda som halkade, det var nämligen jäkligt halt! Vägen ner var täckt med blank is! Ballie ringde på morgonen och klagade på att hon hade ramlat och att bussen bara körde förbi och allt vad hon nu höll på att predika om, men nu i efterhand när jag tänker efter så var det lite synd om henne :( Det kunde ju ha varit jag! ;) Joo just det! Sen halkade Muppen också på gården bakom bilen xD haha! Skadeglädje är nog den enda sanna glädjen, men det är inte så kul när man själv halkar :/

Men iaf! Nu sitter jag här och pluggar till nk provet som vi har nästa tisdag och sen måste jag kolla igenom matten, har nämligen prov i det ämnet imorgon -.- Dra mig baklänges..... på en liten snöskoter, eller varför inte en stor :P


Ihelg var man i Happis hos älsklingen som vanligt då! På fredagen kollade vi filmer och myste och på lördag skulle vi egentligen ha jagat hare men det blev inte för det regnade, så vi for istället och shoppade lite! :D Jag fick träffa min wunderbara kusin Emma som jag inte sett sen i somras så det var trevligt! :) Sen hände det ju som vanligt då en massa saker på kvällen och jaa sånt man inte skriver om ;)

Jo justdet! På lördagen gjorde hjärtat hål i örat! :D Det blev apsnyggt, bara att det kommer bli ännu snyggare när han byter örhänge :D Boohja! :)


På fredag blir det Luleå! :D Vi åker ner mest troligt med en kompis och sen blir det väl buss tillbaka på söndag.. Helgen kommer spenderas med kompisar och släktingar! Mys! :) Sen kommer det ju säkert shoppas en del som vanligt ;) Blir att inhandla lite julklappar och sånt! :) Gr8! :) Nä nu ska jag fortsätta med pluggandet, ha det bäst! :)




                                                  
                         Take care// Sussih <33


Tillägnat mitt  .. 

Av Susanna - 25 november 2011 13:16

Halloj ida här! Drar ett gästblogg inlägg till Sushi när hon bara pratar i telefon med sin kära pojkvän ;) Hähä så gulliga så!


Vi har varit flitiga och haft cirekltärning nyss, jag och sushi teama! Awesome, Och efter skolan ska SusannaPannaH till gymmet, jävligt biff! SJUKT :D


Men nu ska jag jobba matte har ändå inget vettigt att skriva!


Puss dröm om mig varje natt!


 

Lyssna Mange Makers nya låt - Jul hos mange ;D

Av Susanna - 23 november 2011 15:56



                                                              Take care// Sussih <33

Av Susanna - 18 november 2011 12:16

Hejhej!


ÄNTLIGEN FREDAG! <3 Ingen kan ana hur mycket jag har längtat :) Jag har ju berättat tidigare mååånga gånger att veckorna flyger förbi och att tiden går så snabbt och blablabla men det är bara bullshit! Efter att jag träffat mitt   så längtar man ju hela tiden efter honom och helgen så att vi får umgås, det är nå hemskt! Tack vare att jag går skola här i Ötå och han utbildar sig i Pajala så ses vi aldrig på veckorna :( Men fick se han igår :D Gud vad glad jag blev, ville dock inte släppa taget om han.. men var ju illa tvungen, duschen och sängen kallade :( Men vi hann dra några varv på byn och leka lite med bilen och snacka vi med lite folk :D Ooohja! Hoppas jag kommer mig iväg till Happis idag då, annars kommer jag förevigt va sur på pappa :( hehe.. nää det kommer jag inte men ett tag iaf ;)

Jo justdet! Frågade om pappa kunde köpa ett gymkort åt mig och han menade som att han kunde det! :D fett glad jag är ;)

Ååh, nu ska jag ha matte så slänger kanske in ett snabbt inlägg sen senare ;)




                                                  
                          Take care// Sussih <33



   

Av Susanna - 17 november 2011 17:04

Hejhej!


Usch, fy vad jag fryser! Jag fattar inte varför, och jag har bestämt mig att inte bli sjuk! :) Det har jag absolut ingen lust med just nu, känner jag.

Iaf så gjorde jag och Sturre bort spanska uppgiften på skolan idag, skönt!

Så tog en powernap när jag kom hem, och det var först skönt. Ni kan inte ana hur trött jag har varit idag :P Helt hemskt! Sitter nu här i mitt rum och väntar på att Markus ska komma så jag ska träffa han en snabbis innan han far hem :) Vi hinner inte idag heller gå och göra hål i örat på han :O sjukt less jag blir! Nu är det andra veckan isf som vi inte kan om vi inte hinner senare ihelg :P

Så, det blir cirkelträning ikväll med Määndie, känner mig ganska så taggad! :) Ska byta om färdigt och ladda vatten flaskan för ett pass i sporthallen :)




                                                  
                           Take care// Sussih <3

                                                  
               

Av Susanna - 17 november 2011 12:58

   


Det går inte ens att förklara med ord hur mycket du betyder för mig. Mitt liv har förändrats HELT och hållet sen jag träffade dig! Puss på dig <3

Av Susanna - 17 november 2011 09:54

God morgon!!


Idag är det torsdag, och det innebär cirkelträning ikväll och fredag imorgon! :D Få se vad man hittar på ihleg, skulle vela mysa med mitt <3 ;)


Igår var jag på 1,5 timmes prommenad med Käppi och min sötnos Remu! :) Det var kul att förengångsskull ha sällskap så man slipper gå i sin ensamhet.. Tack Käppi för att du följde med! <3 :D Det var jätte skönt väder ute, plusgrader och allt :) Men nu kommer min stora fråga: Vart är snön?! Jag vill absolut inte ha en svart/grön jul.. Kanske det börjar snöa om man dansar snödansen? ;) Heheh.. kommer ihåg att man brukade göra det när man var liten, man liksom trodde att det skulle börja åska eller regna eller snöa när man körde den dansen och ibland hade man ju tur när det började tex. snöa ;) hojja! Nog var man allt trög som liten :) Men jag saknar den tiden nå enormt mycket :P Man hade inga bekymmer och ingenting, man kunde bara leva och vara :D Mamma gjorde allt åt en och man slapp alla måsten , suck!

Ajja nu ska jag drömma mig vidare här på juridiken, ha en bra dag alla! :)




                                                  
                          Take care// Sussih <33

Av Susanna - 16 november 2011 14:39

Hejhej!


Onsdag idag.. halva skolveckan avklarad.. :) Ni kan inte ens föreställa er hur skönt det känns ;) Längtar som fan till fredagen, det är helt sjukt, för då ska jag få träffa mitt <3.. Men stannar nog hemma och far till han på lördag, måste hinna vad med tjejerna en dag ;)

Vi hade planerat in shopping på lördag men man får se hur det blir med den saken :P Håller tummarna iaf! Annars blir det väl att hitta på något annat kul :)


Hojja, funderar vad jag ska göra när jag kommer hem, fick sluta en halvtimme tidigare så sitter här på torget i skolan och chillar med Sturre :P Kanske man ska dra sig ut på en långpromenad med hunden när det inte är så kallt idag :) Hmm.. imorgon blir det iaf cirkelträning.. får se hur det går, har värsta träningsvärken i armarna och i benen.. -.-' hehe.. ganska skönt ändå! :)


Nä nu blir det att kolla kläder på nätet..



                                                  
                              Take care// Sussih <33


 

Ovido - Quiz & Flashcards