susannaslife

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Susanna - 15 februari 2011 17:38

Tjatjena    Tisdag idag dåe.. :P Inte fick man sova ordentligt heller, hunden har trampat fram och tillbaka, in och ut ur rummet -.-' Gaah.. Sen sov han ännu i min väska! :O Men orkade fan inte bry mig, var så jäkla trött såå han fick sova där med gott samvete ;D (slänger in en bild på honom)


Dagen har väl gått ganska fort, skönta tt slippa halva spanskan idag    vi skulle egentligen UT och promenera men eftersom det var så sjukt kallt fick vi spela rund pingis istället (Y)    Var riktigt kul eftersom jag alltid var med i finalen ;P Heheh   Hojja, spanska prov nästa vecka, gäller att plugga, om jag orkar .. Nu blir det att plugga till matteprovet som vi har imorgon, plz kill me   


Var hem en sväng till mamma efter skolan och hämtade jägarexamen böckerna, slutprovet nästa vecka   hoho, alla får se upp i skogen.. jag står inte för eran säkerhet   

Nä nu blir det lite plugg, sen se vad kvällen har att bjuda på    Peace!   





                                          Take care// Sussih <33


  

Arre boy <33

Ovido - Quiz & Flashcards