susannaslife

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Susanna - 5 juli 2011 17:14

Tjooh! :) Då var första natten emd hunden avklarad och det gick otroligt bra. Han sov inne i mittt rum. Först på kvällen var han lite små orolig och trampade runt, saknade säkert sin familj. Men sen la han sig ner och somnade och han har sovit bra hela natten. Vid 7 tiden på morgonen vaknade han så jag var ut med honom så att han fick kissa och sen satte jag fast han med de andra hundarna. Dock hann han kissa lite på golvet i mitt rum menmen.. sånt får man ta. Jag tror i vart fall att det kommer bli bra :) Nu ligger han där ute bredvid våran andra jakthund och de ser ut att trivas i varandras sällskap. Och för er som inte vet så är det en jämthund som vi tänkt träna upp till älghund :P Våran som vi nu har börjar komma upp i åren så det börjar bli dags att låta honom vila mera och skaffa en ung hund :P

Idag har jag annars inte gjort mycket förutom att ta hand om hunden. Jag har sovit ganska länge eftersom det blev lite sömn i natt. Sen har jag tvättat kläder och varit ute med besöket vi har från Norge. Mariia och hennes barn är här och de ska vara här i ca tre veckor, skojjigt! :D Vi försökte sola lite men solen letade sig hela tiden bakom något måln, irriterad man blir -.-'

Nu ska jag käka lite coh sen blir det visst lite bakning! :D Ha en fortsatt bra dag!!



                                         Take care// Sussih <33

Ovido - Quiz & Flashcards